lunes, 15 de agosto de 2011

Ya tengo telefonucu

Hasta agora, yo yera ún de los pocos que quedaben n'España ensin telefonucu. Porque pol mi trabayu nun me movía muncho y yera fácil d'atopar; porque si taba fora del mi sitiu, casi de xuro que nun pudiera atender al teléfonu anque lu tuviera; porque nun me paez que haiga que tar localizable tol día, o dexar que el que te llama pol teléfonu interrumpa a la persona que se tomó la molestia de venir a falar contigo en presona; porque cuandu ún tien que falar con daquién lo más fácil ye que tea fora cobertura polo que seya; porque pa quedar con daquién creo en quedar a una hora nun sitiu, y facer por cumplilo.

Pero bueno, paecióme que diba siendo hora de rendime y tener teléfonu. Y ayeri merqué ún.

Una maquinona. Como tol mundu farda de móvil, yo tamién. El Nokia 1208. Tien pantalla con colores, y axenda, y calendariu, y milenta coses más... Y nun tien cámara, nin USB, nin Internet, nin ná de ná. ¿Nun te impresiona, ho? Y porque nun teníen ún más baratu, que si non...

Diba compralu por 49 €, pero cuandu el chaval foi a cobrámelu la máquina díxo-y que 39 €. Asina que debieron de ponelu d'oferta sobre la oferta, o algo.

Igual canso d'él, igual lu uso muncho y me doi cuenta de que merez la pena gastar perres nun teléfonu meyor. Pero de momentu... abúltame que ye de sobra.

Non, non penséis que voi tar siempres llocalizable. Pero bueno, agora ya tengo telefonucu y ya soi un paisano.

10 comentarios:

Capitán Capicúa dijo...

Castellano por favor...

TORO SALVAJE dijo...

Tienes teléfono y no tienes preocupaciones.
Que más se puede pedir?

Saludos.

Corazamar dijo...

Capi, este texto se entiende muy bien.

Un saludo

Corazamar dijo...

Toro Salvaje, puestos a pedir ......

Un saludo

Capitán Capicúa dijo...

Yo no lo entiendo XD! Me pierdo en el contexto :P. Por eso pedia castellano, puesto que si vengo a leerte y comentarte, lo mas normal es que entienda lo que leo y comento :P. Besitos! ^^

Corazamar dijo...

Capi, ya siento que no lo entiendas pero tú no te preocupes corazón que seguro que si pones un poco de amor a la hora de leerlo lo entiendes.

Un saludo

Capitán Capicúa dijo...

Sigo sin entenderlo jajajajaj XD y te lo digo de verdad, me cuesta muchisimo, no consigo sacar el contexto real del texto, solo que te has comprado un movil creo y poco mas XD!. Saluditos XD

Corazamar dijo...

A ver Capi te voy a explicar un poco, XD.
Este texto es una parodia del típico señor de un pueblo de montaña del norte.
Como sabrás en los pueblos hay unas costumbres muy arraigadas y cualquier acontecimiento que se salga de sus costumbres es como si les hubiese tocado la lotería.
Este señor se ha comprado un móvil y para él esto de estar localizable como que no le va porque dice que para hablar con alguien mejor quedar y hablar pero como todo el mundo tiene móvil pues el también, después comenta lo que le ha costado y al ver que estaba de oferta se puso contento.
OK.

Un saludo

Capitán Capicúa dijo...

¿Ves? por un momento pensé que eras tu quien se compraba un telefono movil -.- XD! gracias por la aclaración :P. Saludissss

Corazamar dijo...

Por qué será que a todos se os cruza el cable

Un saludo